Då och Nu


2007 Mars


2007 Mars


2009 November

Jaha ja. kollade just på mammas och pappas dator på gamla bilder på mig och kan konstatera som jag i och för sig redan visste att jag har tappat i vikt med åren.
Jag vägde ganska mycket mer då om man säger så, men fortfarande låg jag en bra bit under kurvan man skulle ligga på.
Men av olika anledningar har jag slarvat med maten och tror även att jag hade en önskan om att ha storlek 36 någon gång under den tiden och volila! En klar 36:a idag =S

Jag har heller inte mått så bra i perioder och varit en del sjuk så tja då tappar man i vikt.
idag mår jag extremt dåligt. kollade på vågen häromdagen och jaha där hade man tappat ännu mera i vikt "kul".
Jag orkar verkligen inte ta tag i min vikt just nu men jag tvingas göra det i alal fall. Jag kanske till och med skulle må bättre av att få upp den till ganska mycket högre.
Samtidigt är det ju så att som modell skall man gärna ha den här storleken så då är det inte riktigt någon morot för mig att gå upp i vikt.
Dessutom har jag extremt svårt att lägg på mig då jag nästan går oavbrutet på mitt jobb och bränner kalorier hela tiden. Plus att jag alltid haft extremt svårt att gå upp i vikt.
men skall göra ett ämnesomsättningsprov nu i mars och visar det sig att jag har problem med ämnseomsättningen så får jag några tabletter som jag skall äta varje dag och då kommer jag antagligen att må bättre och lägga på mig.

Nehej nog tjötat. Skall kolla film nu. Är det enda man orkar göra och som för tankarna bort från det annars alltid kretsande tankarna om Fredrik.
Bye

Kommentera

Kommentera gärna ;P :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0