Bikini time

Min designade bikini på NELLY.COM


Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Hittade en liten rolig tävling så ni får väldigt gärna rösta på mitt lilla bidrag här ;P


Kommentera
Postat av: Karin

Haha, tack igen söta du! :) Jag tar vissa bilder själv, men ibland tar någon kompis eller min syster. Och ja, samtliga bilder är tagna i Stockholm. Bor på 20:e våningen i ett högt hus, brukar fota på taket.



Tyvärr kommer jag inte ihåg var Tyras jeans kommer ifrån. Vet dock att hon skrev det på sin blogg, så leta där! Annars får du vänta tills 10 april då nästa nummer av Modeflickan kommer ut. :)



Kram och glad påsk!

2010-03-31 @ 23:11:53
URL: http://karinbylund.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv: Eller hur, helt jävla idiotisk är hon. Rider inte för henne längre iaf, har förhoppningsvis hittat en ny nu. Hoppas! Har inte tränat på sjuuuukt länge så det är välbehövligt, haha. Taaack iaf, han är en riktig fining:)

Jag tror faktiskt jag skrev fel där, jag har en 36a som jag tror motsvarar S. Jag ångrar lite att jag inte tog en 34a/XS för den är faktiskt lite stor... perfekt på vintern med halsduk och tjocka tröjor under, men nu på sommaren blir det lite knöligt. Sen är dom lite stora i storleken också så har du möjlighet så tror jag du ska satsa på en 34a. Finns det inte på Nelly kan du gå in på Chique.se, där har dom den också! :) Annars är jag suuuupernöjd, den sitter jättebra och är GRYMT jävla snygg haha! :D Så köööp! Kram!

2010-04-03 @ 12:17:09
URL: http://majaelsas.blogg.se/
Postat av: matilda

kolla gärna in min blogg ;)

2010-04-08 @ 16:02:45
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera gärna ;P :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0