I'm alive

Ville bara pipa in här och säga att jag fortfarande är i liv.
Tyvärr så kan jag inte påstå att jag mår så mycket bättre sedan sist jag skrev. Det går upp och ner.
Livet är verkligen allt annat en kul att leva just nu.
I och med att jag är så deprimerad så är jag också mottaglig för alla möjliga sjukdomar så efter att ha umgått med mamma och pappa i Borlänge hos min halvsyster och hennes familj, varav de flesta var förkylda så dröjde det inte länge förän jag själv blev förkyld med feber.
Så nu sitter jag här och irriterar mig på att det bara var lite drygt en månad sedan jag var förkyld och hade feber och var hemma från jobbet. Och nu är det alltså dags igen.
Inte nog med att jag redan mådde skit och hade svårt att äta. I och med febern blir det ännu värre med allting...
Life really sucks!

Kommentera
Postat av: kickan34

hm. :( Krya på dig med förkylningen, ocg depressionen oxå.. men vet att det e svårt.. Kram

2010-03-25 @ 21:24:54
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: Anettan

Martina systers man Patrik har hittat en amerikanare med brustet hjärta åt dig i Carlifonien. Han är 30år och ursnäll och ni kommer enligt rykten att vara perfekta för varandra.

Kramar ifrån äktenskapsmäklaren



ps snygg bild'



puss puss

2010-03-27 @ 17:50:40

Kommentera gärna ;P :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0